Наш телефон: (0522) 33-65-83
Наш телефон: (0522) 33-65-83
Вітаємо! Наша громада найкраща!
18 вересня 2024 року методист КЗСЮТ М. Пахолівецька взяла участь у семінарі "Особливості організації науково-дослідницької діяльності учнів в сучасних умовах," організовану Кіровоградською Мала академія наук учнівської молоді. До уваги слухачів була представлена презентація про підсумки роботи за 2023/2024 навчальний рік та детально продемонстровано заходи, які будуть проведені у наступному навчальному році.
Відрадно, що із 40 учасників здобувачів освіти міста Кропивницького у Всеукраїнському конкурсі – захисті науково-дослідницьких робіт 19 здобули призові місця на ІІ (обласному) етапі та на ІІІ етапі маємо 2 місця. Н. Мазур, директор Кіровоградської Мала академія наук учнівської молоді, відмітила дві громади області в рейтингу є найкращі щодо результатів даного Конкурсу, зокрема Кропивницька громада.
12 вересня 2024 року відбулася онлайн-нарада для заступників керівників закладів освіти міста Кропивницького з проблеми: «Про підсумки організації роботи з обдарованою молоддю у 2024/2025 навчальному році та завдання на новий навчальний рік».
З вітальним словом виступила в.о. КЗ СЮТ Бондаренко Світлана Анатоліївна, яка акцентувала увагу слухачів наради на важливість роботи з обдарованими здобувачами освіти під час війни, вселила віру і впевненість у майбутнє України.
Основна частина наради була проведена методистом Пахолівецькою Марцеліною Володимирівною. Виступ було присвячено двом основним блокам: підведенню підсумків роботи з обдарованою молоддю за 2023/2024 навчальний рік; висвітленню завдань та плану роботу на 2024/2025 навчальний рік.
Марцеліна Володимирівна наголосила, що заходи проводилися працівниками КЗ СЮТ у співпраці з Управлінням освіти Кропивницької міської ради, за участі педагогів закладів освіти міста Кропивницького, науковців-викладачів університетів м. Харкова та Кропивницького, громадських організацій міста. Саме чітко організована робота сприяла результативності проведених заходів.
Серед заходів найбільший успіх мали наступні:
Завдання щодо продовження роботи на 2024/2025 н.р.:
Управлінням освіти Кропивницької міської ради за співпраці з Харківським політехнічним інститутом, КЗ «Станція юних техніків», КЗ «Ліцей природничих наук» та КЗ «Ліцей «Мрія» з 5 по 7 червня 2024 року організовано Літню школу для близько 40 здобувачів освіти 8-11 класів, бажаючих займатися науково-дослідницькою діяльністю.
Попри відключення світла, нам вдалося реалізувати в онлайн режимі план роботи першого дня Літньої школи. До цього були залучені науковці, викладачі ХПІ, голови журі міського етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково – дослідницьких робіт, вчителі-керівники секцій.
З вітальним словом виступила начальник управління освіти Кропивницької міської ради Лариса Костенко, яка акцентувала, що Конкурс-захист створює сприятливі можливості для здійснення самостійної творчої та наукової діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей, зацікавлень та нахилів учнів.
Своїми емоціями та враженнями від участі в конкурсі, поділилися переможці ІІІ (всеукраїнського) етапу Скляніченко Нікіта, який посів призове місце минулого навчального року, в секції «Філософія» та цьогорічний призер в секції «Зарубіжна література», Ковальчук Ілля, здобувач освіти 11 класу, КЗ «Ліцей «Мрія».
З доповіді науковця Тіхоненко Світлани Олегівни, кандидата філологічних наук, учасники літньої школи дізналися про таємниці творчої лабораторії МАН.
Досить цікавим і захоплюючим було спільне обговорення актуальних тематик у сучасній науці за різними секціями.
Другий день Літньої школи
Учасники школи мали можливість в ондайн режимі прослухати міні-лекції науковців НТУ «Харківського політехнічного інституту»., а саме:
Другий день викликав не менш жвавий інтерес у здобувачів освіти. Учнівська аудиторія характеризувалася активністю. Вони охоче долучалися до обговорення, ставила питання науковцям, ділилися своїми висновками та ідеями.
Третій день Літньої школи
Кульмінацією Літньої школи виявився третій день роботи. Повітряні тривоги внесли труднощі в організацію роботи: працювали в укритті, в класних кімнатах, змінювали локації кожних півгодини. Однак робота секцій проходила у співпраці науковців і учнів. Її метою була створення готового продукту – фрагменту науково- дослідницької роботи. Очолювали секції:
Підсумком роботи в секціях стала спільна зустріч у актовій залі та публічна презентація здобувачами освіти результатів свого міні-дослідження, поділилися напрацюваннями та міркуваннями у вибраних тематиках. По завершенню, кожен учасник отримав іменний сертифікат про участь у Літній школі. Висновок: вчасно, змістовно, науково. Емоції переповнюють організаторів. Нам це вдалося. ДЯКУЄМО ВСІМ ЗА УЧАСТЬ!